Poland Optical

Twój koszyk jest pusty

0 szt., 0 ZŁ

Regulamin sklepu

Regulamin zakupów w sklepie internetowym POLAND OPTICAL:



Rozdział I: Postanowienia ogólne


Postanowienia regulaminu określają sposób rejestrowania się i dokonywania zakupów w sklepie internetowym sklep.po.pl oraz zakres praw i obowiązków Sprzedawcy i Kupującego. Użyte w regulaminie określenia oznaczają: 

a). Sprzedający – Poland Optical Sp. z o.o. mająca swoją siedzibę w Cieszynie 43-400, ul. Mostowa 4, (KRS0000172332-BB.VIII NS- Rej KRS/2540/03/940, regon: 070747109, NIP: 548-14-87-167, tel. 033/851 36 30, fax. 033/851 36 31).

b). Kupujący – pełnoletnia osoba fizyczna bądź firma zarejestrowana w sklepie internetowym, chcąca dokonać zakupu on-line. 

Rozdział II: Rejestracja i dane osobowe 

1. Kupujący poprzez rejestracje akceptuje w całości postanowienia niniejszego regulaminu. 

2. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez Poland Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. 

3. Rejestracji dokonuje się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po weryfikacji danych Kupujący otrzymuje możliwość dokonywania zakupów w sklepie internetowym. 

4. Dostęp do sklepu internetowego chroni login oraz hasło wskazane przez Kupującego. 

5. Podanie w formularzu identyfikacyjnym danych osobowych oznacza iż Kupujący potwierdza ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym.

6. Kupujący ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich modyfikacji.  

Rozdział III: Prawa i obowiązki Kupującego 

1. Kupujący ma prawo do dokonywania zakupów spośród całego asortymentu sklepu internetowego.

2. Kupujący odpowiada za poufność swoich danych dostępowych do interfejsu aplikacji. 

3. Kupujący ma prawo do zmiany swoich danych dostępowych.

4. Kupujący ma prawo do telefonicznej bądź mailowej konsultacji z pracownikami firmy Poland Optical na temat oferowanego asortymentu w godzinach otwarcia firmy. 

5. Kupujący wskazuje przy zamówieniu dogodny sposób płatności (za pobraniem lub przedpłata na konto) oraz rodzaj dokumentu sprzedaży (faktura VAT lub paragon fiskalny).  

Rozdział IV: Prawa i obowiązki Sprzedającego 

1. Sprzedający dołoży wszelkich starań do prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego. 

2. Sprzedający zobowiązuje się do wysłania zamówionego towaru w terminie do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

3. W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Sprzedający skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z Kupującym i poinformuje o przybliżonym okresie oczekiwania bądź wskaże możliwy zamiennik. Przyjęcie zamówienia będzie potwierdzane każdorazowo przez Sprzedającego poprzez wysłanie stosownej informacji na adres poczty elektronicznej Zamawiającego.  


Rozdział V: Zasady zakupów w sklepie internetowym

1. Wszystkie podane ceny w sklepie internetowym są cenami brutto, i uwzględniają 8% lub 23% podatku VAT. 

2. Zamieszczona oferta wraz z cenami obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski. 

3. Ceny zamieszczone na stronie internetowej obowiązują wyłącznie w sklepie internetowym. Obejmują one zamówienia wysyłane na koszt Kupującego (odbiorcy) lub poprzez odbiór własny z siedziby firmy (Rozdz. I punkt 1a). 

4. O ilości przesyłek decyduje waga oraz gabaryty zamówionego towaru. Informację o ilości paczek do wysyłki można uzyskać w siedzibie firmy Poland Optical w godzinach otwarcia firmy. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1700 pod numerem telefonu 033/851 36 30.

5. Sprzedający przewiduje również możliwość przedpłaty na konto bankowe firmy za zamówiony towar po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Dane do dokonania przelewu BANK HANDLOWY W WARSZAWIE, nr rachunku 91 1030 1582 0000 0008 1267 4005. W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia. Do kwoty zamówienia (brutto) należy doliczyć zryczałtowany koszt przesyłki w wysokości 24,60 zł. 

6. Przy zamówieniu na kwotę powyżej 1000 zł netto, koszt dostawy ponosi Sprzedający. 

7. W przypadku przedpłaty na konto Kupujący jest zobowiązany poinformować Sprzedającego o wyborze tej formy płatności, w przeciwnym wypadku przesyłka zostanie wysłana "za pobraniem". Wysyłka towaru następuje w momencie zaksięgowania wpłaty na konto. 

8. Kupujący jest zobowiązany, przesłać na wezwanie Sprzedającego, dokument potwierdzający dokonanie przelewu należności. 

9. Do przesyłki dołączony zostanie dokument sprzedaży (Faktura VAT), chyba że Kupujący zaznaczy chęć otrzymania paragonu fiskalnego przy zamówieniu. 

10.W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot towaru następuje na koszt Sprzedającego w terminie 10 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli do przesyłki dołączony był paragon fiskalny, należy odesłać go wraz z towarem, gdyż tylko na jego podstawie możemy dokonać korekty paragonu Natomiast jeśli dokumentem sprzedaży była faktura VAT, po otrzymaniu zwrotu towaru, Sprzedający wystawia fakturę korygującą.

Rozdział VI: Reklamacje i gwarancje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne to może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

3. Zamawiający powinien otworzyć przesyłkę przed potwierdzeniem jej otrzymania w celu stwierdzenia, czy towar nie został widocznie uszkodzony w trakcie transportu. Zgłoszenie ewentualnych szkód przed potwierdzeniem przyjęcia przesyłki jest warunkiem uznania przez firmę kurierską roszczeń finansowych z tego tytułu. 

4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu. 

5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. 

6.W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady. 

7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 

8. Towar wysyłamy za pośrednictwem TNT, koszt usługi wynosi 13,00 zł netto (16,00 zł brutto). Jeśli życzycie sobie Państwo by dostawa zrealizowana została w inny sposób, np. za pośrednictwem Poczty Polskiej prosimy o pozostawienie takiej informacji w komentarzu do zamówienia. 

Z poważaniem, 
Administracja sklepu.

Używamy plików cookies, by umożliwić korzystanie w pełni z naszego serwisu, w celach reklamowych oraz statystycznych. Jeżeli nie chcecie Państwo, by pliki cookies były zapisywane na dysku urządzenia końcowego, możecie zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies znajduje się tutaj.

OK